درآمد HTC در سال جاری میلادی نیز کاهشی می باشد

درآمد HTC در سال جاری میلادی نیز کاهشی می باشد

همانطور که میدانید کمپانی HTC تولید کننده اولین گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید می باشد. براساس گزارشاتی که به تازگی منتشر شده است، درآمد این کمپانی هنوز هم دارای روند کاهشی می باشد.

به نقل از Phonearena، با بررسی میزان درآمد کمپانی تایوانی اچ تی سی، مشاهده می شود که از 9 سال گذشته تاکنون، درآمد کاهشی این شرکت به صورت کاهشی ادامه دار بوده است. 

درآمد این کمپانی در سال جاری میلادی 305 میلیون دلار جدید تایوان که معادل 11 میلیون دلار است گزارش شده است. این درآمد بسیار کم با افت 23.15 درصد نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته همراه بوده است. و در نهایت درآمد کمپانی تایوانی HTC با افت 8.1 درصدی به همراه بوده است. 

همچنین بخوانید: آشنایی با شغل برنامه نویسی اندروید

در این شرایط که این شرکت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند می توان امیدوار بود که محصولات جدیدی که در آینده ارائه می کند، تا حدودی درآمد این کمپانی را افزایش دهد. گوشی جدید این کمپانی در ماه جاری معرفی می شود. بعلاوه دو هدست واقعیت مجازی نیز در لیست محصولات آماده عرضه قرار گرفته اند. همچنین گوشی های اقتقادی این کمپانی که از فناوری 5G پشتیبانی می کنند نیز در تابستان سال جاری راهی بازار فروش خواهند شد. به همین دلیل انتظار می رود که محصولات جدید اچ تی سی تا حدودی درآمد این شرکت را افزایش دهند.

نویسنده مطلب: آزاده غلامیان

آزاده غلامیان

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...